Hlídání platnosti smlouvy
Platnost žádné smlouvy už nevyprší bez povšimnutí. Díky automatickým upozorněním předejdete nečekaným komplikacím a pokutám.
Vytváření smluv ze vzorů
Ušetřete čas rychlou tvorbou smluv pomocí předpřipravených šablon. Systém automaticky doplní údaje, jako jsou jména či částky.
Vlastní poznámky
Ke každé smlouvě si můžete přidat individuální poznámky, abyste měli důležité informace vždy po ruce.
Oprávnění dle typů
Každý uživatel vidí pouze to, co skutečně potřebuje a na co má oprávnění. To zvyšuje nejen bezpečnost, ale i přehlednost vašeho pracovního prostředí.
Dodatky
Dodatek ke smlouvě vytvoříte na pár kliknutí. Systém automaticky načte všechny důležité údaje z původní smlouvy.
Hromadné generování smluv
Potřebujete vytvořit více smluv najednou? Personalizované dokumenty připravíte rychle a snadno jediným kliknutím – například při změně legislativy nebo hromadném podpisu dodatků pro všechny zaměstnance.
AI analýza
Systém automaticky extrahuje klíčové informace ze smluv (data, částky, zásadní body apod.), díky čemuž rychle získáte přehled bez nutnosti procházení celého textu.
Přehledná správa
U každého dodavatele a zaměstnance vidíte na jednom místě všechny smlouvy, dodatky nebo jakékoli podepsané dokumenty.
Historie změn
Budete mít dokonalý přehled o tom, kdo a kdy provedl úpravy ve smlouvách. Snadno tak dohledáte jakoukoli změnu či revizi a vše budete mít stále pod kontrolou.
Jak to funguje
Výběr zaměstnance
Vytvoření smlouvy
Vygenerování PDF
Odeslání
MODUL NA MÍRU, KTERÝ POROSTE S VÁMI
Zapomeňte na krabicová řešení svázaná předem definovanými funkcemi. Tento modul se plně přizpůsobí potřebám vaší firmy, jejím procesům a udrží tempo s jejím růstem.
Modul vám upravíme na míru
Už se nemusíte omezovat předem definovanými funkcemi, tento modul bude fungovat tak, jak si přejete.
Pro úsporu nákladů jsme modul připravili tak, aby byl ihned k použití. Pokud by vám přesto něco chybělo, rádi ho upravíme na míru. Rozšíříme jej o jakoukoli z předdefinovaných funkcí nebo ho klidně kompletně přepracujeme.
Propojíme ho s ostatními moduly
Nezáleží na tom, jaké moduly už používáte – dokážeme je navzájem propojit. Celý systém je navržen tak, aby umožnil snadné sdílení dat mezi jednotlivými moduly.
Díky tomu budete mít vždy všechny důležité informace přehledně na jednom místě, což vám ušetří čas a získáte dokonalý přehled pro efektivní rozhodování.
Kompatibilní s vaším systémem
Modul jednoduše připojíme k vašemu stávajícímu systému. Buď nastavíme importy dat, abyste mohli pracovat s již existujícími informacemi, nebo naopak vytvořená data importujeme zpět do vašeho systému.
Získáte tak řešení, které přesně zapadne do vašeho firemního prostředí.
Funguje skvěle s těmito moduly
CRM
Řešení pro ty, kteří potřebují mít přehled o všech potenciálních i stávajících zákaznících a jejich objednávkách na jednom místě.
Zaměstnanci
Všestranný systém pro správu všech dokumentů, smluv, vyplacených mezd a přístupů, které jste udělili vašim zaměstnancům. Zkrátka vše, co se týká zaměstnanců, na jednom místě.
Dodavatelé
Komplexní přehled a správa všech interakcí s vašimi dodavateli na jednom místě. Umožňuje snadné sledování zaplacených faktur, záznam poznámek a správu objednávek.