Jeden systém pro řízení celé e-commerce firmy
Z jednoho místa obsloužíte vše, co kolem e-shopu potřebujete.
I to, co zatím nepotřebujete, ale nejspíš brzy budete.
🔵 příjem zboží a objednávek
🔵 evidence produktů
🔵 výdej zboží a objednávek
🔵 fakturace
🔵 automatické e-maily
🔵 správa objednávek
🔵 denní přehledy a statistiky
🔵 kamenné obchody
🔵 databáze zákazníků
🔵 správa úkolů a projektů
🔵 měsíční přehledy a statistiky
🔵 posílání dat přepravcům
🔵 reporting na míru
🔵 správa zaměstnanců
🔵 správa reklamací
🔵 hlídání nepřevzatých zásilek
🔵 správa přijatých faktur
🔵 newslettery
… a cokoli dalšího
navíc přesně tak,
jak potřebujete
Sledujte výkon vašeho e-shopu na dashboardech na míru
Všechna data o e-shopu sdružujeme do dashboardů, které jsou šité na míru vašemu provozu, např.:
- Přehled denních statistik který spustíte na televizi ve skladu
- Přehled denních ekonomických výsledků e-shopu
- Přehled měsíčních ekonomických výsledků e-shopu
SYSTÉM NA MÍRU, KTERÝ POROSTE S VÁMI
Dejte sbohem krabicovým řešením omezeným předem definovanými funkcemi. FROGGATE se plně přizpůsobí potřebám vaší firmy, jejím procesům a udrží tempo s jejím růstem.
Přizpůsobí se vám, ne naopak
už se nemusíte omezovat předem definovanými funkcemi, FROGGATE bude fungovat tak, jak si přejete
Co firma, to jiné potřeby, které se nevejdou do možností běžných krabicových řešení.
Uvědomujeme si to, a proto, přestože máme spoustu předpřipravených vzorových řešení a modulů pro různé situace a procesy, jakýkoli z nich plně přizpůsobíme vašim potřebám tak, aby vám 100% vyhovoval.
A pokud modul pro vaše potřeby nemáme, vyvineme ho – vám na míru a za zlomek nákladů běžného vývoje.
Vývoj na míru za zlomek času i nákladů
I složité procesy zvládáme vyřešit řádově rychleji a levněji než při klasickém vývoji
Potřebujete systém pro specifické potřeby? Na FROGGATE lze vystavět prakticky cokoli a rádi vám s tím pomůžeme.
Podívejte se na případové studie vývoje na míru pro naše klienty:
Poroste s vámi
udržíme tempo s růstem vaší firmy a vždy se přizpůsobíme vašim aktuálním potřebám.
Každá velká firma byla jednou malá. Ve FROGGATE si to uvědomujeme, a proto přinášíme variabilní řešení, které se vždy přizpůsobí vašim aktuálním potřebám.
Potřebujete upravit stávající systém? Nové funkce na míru? Zařadit do systému novou firemní agendu? Pomůžeme vám s tím.
Nahradí desítky aplikací a systémů
a integruje data z těch, které nahradit nechcete. Vše za jednu cenu.
CRM, to-do aplikace, fakturační systém, skladová evidence, knihy jízd, správa vozového parku a mnoho dalšího. FROGGATE zvládne to, na co jste doteď potřebovali několik systémů, aplikací a tabulek.
Data z aplikací a systémů, které nahradit nechcete, plně integrujeme do FROGGATE, a budete tak moci celou firmu efektivně řídit z jednoho místa.
Co když už systém mám?
To vůbec nevadí, na tuto situaci jsme připraveni. Do FROGGATE importujeme pouze základní data z vašeho stávajícího řešení (např. objednávky a skladové položky). V rámci FROGGATE nastavíme potřebné automatizace a vy budete využívat pouze ty moduly, které vám budou vyhovovat.
Jak to může celé fungovat?
Jak bude FROGGATE a správa vašeho e-shopu na něm fungovat, určujete vy.
Celý systém se přizpůsobí vašim potřebám i postupům.
Pojďme se ale podívat na několik příkladů toho, jak to může vypadat.
Objednávání u dodavatelů a příjem zboží
- nastavíte si minimální množství zboží, které chcete držet skladem
- FROGGATE na základě minimálních množství hlídá podstavy, a vytváří objednávky u dodavatele
- pokud dodavatel vyžaduje objednávky v konkrétním formátu (PDF, Excel apod.) FROGGATE vytvoří objednávku v tomto formátu. Jedním kliknutím ji pak můžete přímo ze systému odeslat dodavateli.
- pokud je potřeba objednávky například v XML nebo CSV importovat do systému dodavatele, FROGGATE automaticky vytvoří soubor pro import
- k objednávce se vygeneruje příjemka, která čeká, než dorazí zboží. Pokud zboží nepřichází, automatické upozornění vám dá vědět, že je něco špatně.
- jakmile zboží dorazí, naskenujete ho čtečkou, a do FROGGATE se propíší přijaté počty. Snadno tak můžete zkontrolovat, jestli přijaté počty sedí s objednávkou a příjemkou.
- pokud vše sedí, zboží můžete zaskladnit do regálů – pomocí čtečky, která vám říká, na jaké pozice zboží patří
- příjemka se propíše k faktuře přijaté, čímž se zjednoduší a urychlí proces jejího schválení
Expedice objednávek
- objednávky pravidelně automaticky importujeme z vašeho e-shopu
- zákazníkovi odchází automatický e-mail dle vlastních pravidel – např. potvrzení objednávky
- pokud objednávka splňuje vámi definovaná pravidla pro automatickou expedici, FROGGATE ji rovnou přesune k vyexpedování
- objednávky které nesplňují pravidla se přesunou do sekce k ručnímu zpracování
- objednávku zabalíte pomocí balicího pracoviště, které vám poskytneme. Při balení skenujete produkty, aby byla jistota, že v balíku odchází přesně ty produkty, které jsou v objednávce.
- data o objednávce se se odešlou přepravci a z tiskárny automaticky vyjede přepravní štítek, který nalepíte na zásilku
- při expedici zákazníkovi automaticky odchází faktura a importuje se do účetnictví
- zákazníkovi odchází automatický e-mail dle vlastních pravidel – např. návod k zakoupeným produktům
Vrácení zboží (reklamace a vratky)
- při příjmu zásilky vyfotíte na pracovišti, které vám poskytneme, průvodní dopis nebo štítek a FROGGATE AI načte automaticky údaje o zákazníkovi a zvolí důvod vrácení
- v případě nadrozměrné zásilky ji zpracujete na samostatném pracovišti pomocí naší mobilní skladové aplikace
- reklamační pracovník dle předem definovaných scénářů rozhoduje, jakým způsobem se k reklamaci přistoupí
- zákazníkovi odchází automatické e-maily dle scénářů – např. způsob vyřešení reklamace nebo žádost o doplňující informace, k čemuž je možno využít funkcionalitu Akční tlačítka v e-mailech
- dle způsobu vyřešení reklamace se automaticky vygeneruje nová objednávka, dobropis nebo jakýkoli jiný scénář dle vašich preferencí
Přehledy
Správa provozu
Tento scénář platí pro případ, kdy spravujete celý e-shop, včetně expedice, ve FROGGATE.
- Ve skladu na televizi běží dashboard s denníma informacema – např. kolik objednávek bylo zabalených, kolik jich zbývá zabalit, tržby, kdo nejrychleji balí, do kdy je nutné připravit zásilky pro každého přepravce
- Pracovník v kanceláři ve vlastních přehledech kontroluje, zda je splněno vše, co je pro daný den naplánováno
Vyhodnocování dat
Tento scénář platí pro případ, kdy spravujete celý e-shop ve FROGGATE nebo v případě, kdy spravujete část e-shopu ve stávajícím e-shopovém řešení (např. expedici) a do FROGGATE se importují pouze objednávky k analýzám.
- Pokud u zásilky hrozí nepřevzetí, obdržíte notifikaci, díky které můžete kontaktovat zákazníky a snížit náklady na nedoručené zásilky
- Na úrovni dne sledujete důležitá data vašeho e-shopu – např.:
- počet vyexpedovaných objednávek
- počet reklamovaných objednávek
- tržby
- náklady na objednávky nebo zaměstnance
- počet odpracovaných hodin
- počet zaměstnanců ve skladu
- Na úrovni měsíce sledujete ekonomické přehledy e-shopu – např.:
- průměrná dlouhodobá hodnota zákazníka
- průměrná doba zákazníků mezi objednávkama
- tržby dle zákazníků / států / přepravců
- průměrná hodnota objednávek
- přehledy nejprodávanějšího zboží
- přehledy aktuální hodnoty skladu a prodeje
- počet nových unikátních zákazníků
… a jak bude FROGGATE sloužit vám?
FROGGATE není krabicové řešení – bude fungovat přesně tak, jak budete potřebovat právě vy.
Pojďme se nezávazně spojit, ukážeme vám, kde a jak vám ušetříme čas i peníze.
Proč FROGGATE?
Neprůstřelné zabezpečení
Data šifrujeme, zálohujeme do oddělených lokalit a neustále systém testujeme.
Dlouhodobé zkušenosti
Vývoji firemních systémů se věnujeme více než 10 let, proto umíme poradit a na každé vaše trápení vymyslet řešení.
Jsme v tom s váma
Práce u nás nekončí jednorázovou implementací, projekty budeme společně nadále rozvíjet.
Rychlá implementace
Systém nasadíme řádově za několik hodin či dní podle rozsahu vašich potřeb.
Výhodná cena
Díky propojování existujících modulů a funkcí vás částka na faktuře za finální řešení potěší.
Neustálý vývoj
Systém používáme v našich vlastních firmách i my sami, proto ho neustále zdokonalujeme.
Uživatelská podpora
Pomůžeme, poradíme, vyřešíme, přijedeme, ukážeme, zavoláme, vysvětlíme.
Otevřené API
Napojíme vaše stávající systémy anebo vytvoříme vlastní rozšíření.
Komplexní systém
Jsme tady pro malé i velké – od jednoduché elektronizace dokumentů, až po rozsáhlé projekty.
Umožníme vám snadno propojit různé systémy, které používáte. Data můžete importovat do FROGGATE, transformovat je pomocí připravených automatizací a exportovat je do dalších systémů.
PŘESVĚDČTE SE NA VLASTNÍ OČI
Pojďme probrat vaše potřeby a současné problémy, a my vám ukážeme, jak je FROGGATE dokáže vyřešit. Nezávazně a zdarma.
MODULY PRO E-COMMERCE PROJEKTY
Máme připravené moduly, ale na začátku spolupráce vám je přizpůsobíme na míru tak, aby vám plně vyhovovaly. Pokud vám nějaký bude chybět, vyvineme ho.
Znalostní databáze
Znalostní databáze umožní poskytnout důležité informace vašim zákazníkům nebo kolegům ve firmě.
Ekonomické výsledky
Přehledy o financích, které každý pochopí, aniž by musel být zběhlý v účetnictví. Tento produkt připravujeme na míru vašim zvyklostem a potřebám ve firmě, abyste měli všechny důležité informace pěkně pod rukou.
CRM
Řešení pro ty, kteří potřebují mít přehled o všech potenciálních i stávajících zákaznících a jejich objednávkách na jednom místě.
Faktury přijaté
Přijaté faktury vám umožní mít všechny faktury na jednom místě, s jednoduchým párováním k dodavatelům a podporou více měn, což zjednodušuje správu vašich financí a poskytuje lepší přehled o výdajích.
Faktury vystavené
Fakturujte rychle a jednoduše, ať už se jedná o manuální vystavení faktury na pár kliků nebo o automatizované vystavení faktury na základě vytvořených objednávek.
Produkt je vhodný pro firmy všech velikostí.
Správa úkolů
Firemní postupy a opakované úkoly v jednom řešení, jednou pro vždy. Už nikdy nepřehlédnete nic důležitého a nepromeškáte žádný termín.
Balicí a skenovací pracoviště
Řešení pro elektronizaci vašeho provozu. Bez ohledu na to, jestli potřebujete zařídit uplně nové pracoviště nebo pouze elektronizovat stávající.
Docházkový systém
Docházkový systém přizpůsobený na míru vaší firmě. Běžně jej napojujeme na ostatní části systému jako jsou například ekonomické přehledy, budete tak mít vše na jednom místě.
Objednávky
Řešení pro správu a sledování objednávek u dodavatelů. Umožňuje uživatelům snadno vytvářet a odesílat objednávky, sledovat jejich stav a příjem zboží, a následně párovat přijaté faktury s konkrétními objednávkami.
Newslettery
Tento produkt umožní snadno komunikovat s vašimi zákazníky. Díky vlastním šablonám můžete vytvářet vizuálně atraktivní a obsahově bohaté newslettery, které zaujmou.
Zaměstnanci
Všestranný systém pro správu všech dokumentů, smluv, vyplacených mezd a přístupů, které jste udělili vašim zaměstnancům. Zkrátka vše, co se týká zaměstnanců, na jednom místě.
Mzdy
Mzdy zajišťuje přesné a efektivní zpracování mzdové agendy. Nabízí automatizaci výpočtu mezd a správné vyplácení mzdy zaměstnancům. S tímto produktem zvládne připravit mzdy prakticky kdokoli, bez nutnosti zásahu mzdové účetní.
Skladové hospodářství
Skladové hospodářství pokrývá celý proces od příjmu zboží od dodavatelů, přes balení a expedici objednávek, až po pravidelné inventury. Zjednodušuje skladování, zvyšuje efektivitu a zaručuje spolehlivost dodávek. Ideální řešení pro efektivní správu vašeho skladu.
Nábor nových zaměstnanců
Tento produkt zjednodušuje proces vyhledávání, výběru a integrace nových talentů do vaší firmy. Nabízí nástroje pro efektivní správu pracovních nabídek, sledování kandidátů a hodnocení jejich dovedností a zkušeností.
Bankovní pohyby
Bankovní pohyby umožňují nejen sledovat všechny příchozí a odchozí platby, ale také je párovat s vystavenými fakturami. Díky tomuto systému můžete také snadno identifikovat a ověřit, že každá odchozí platba odpovídá schválené faktuře, což zajišťuje vysokou úroveň kontroly nad vašimi financemi.
Dodavatelé
Komplexní přehled a správa všech interakcí s vašimi dodavateli na jednom místě. Umožňuje snadné sledování zaplacených faktur, záznam poznámek a správu objednávek.
Smlouvy
S tímto nástrojem můžete snadno ukládat, spravovat a sledovat stav všech smluv, od vytvoření po expiraci, včetně upozornění na blížící se termíny.
Akční tlačítka v e-mailech
Odesláním e-mailu nemusí proces končit. Díky akčním tlačítkům můžete na odeslaný e-mail navázat dalším procesem a vyžádat si tak interakci vašeho kolegy nebo zákazníka.
Něco vám tady chybí?
Vytvoříme vám modul na míru!
Vytvoříme vám libovolný modul dle vašich specifikací a napojíme jej na stávající systém. Ať už se jedná o jednoduchý systém pro evidenci jakékoli agendy nebo komplexní systém pro řízení výroby nebo logistických procesů.