Jeden systém pro řízení celé e-commerce firmy

Z jednoho místa obsloužíte vše, co kolem e-shopu potřebujete.
I to, co zatím nepotřebujete, ale nejspíš brzy budete.

🔵 příjem zboží a objednávek

🔵 evidence produktů

🔵 výdej zboží a objednávek

🔵 fakturace

🔵 automatické e-maily

🔵 správa objednávek

🔵 denní přehledy a statistiky

🔵 kamenné obchody

🔵 databáze zákazníků

🔵 správa úkolů a projektů

🔵 měsíční přehledy a statistiky

🔵 posílání dat přepravcům

🔵 reporting na míru

🔵 správa zaměstnanců

🔵 správa reklamací

🔵 hlídání nepřevzatých zásilek

🔵 správa přijatých faktur

🔵 newslettery

… a cokoli dalšího

navíc přesně tak,
jak potřebujete

Sledujte výkon vašeho e-shopu na dashboardech na míru

Všechna data o e-shopu sdružujeme do dashboardů, které jsou šité na míru vašemu provozu, např.:

  • Přehled denních statistik který spustíte na televizi ve skladu
  • Přehled denních ekonomických výsledků e-shopu
  • Přehled měsíčních ekonomických výsledků e-shopu

Přehled o celém e-shopu na dashboardu

SYSTÉM NA MÍRU, KTERÝ POROSTE S VÁMI

Dejte sbohem krabicovým řešením omezeným předem definovanými funkcemi. FROGGATE se plně přizpůsobí potřebám vaší firmy, jejím procesům a udrží tempo s jejím růstem.

Přizpůsobí se vám, ne naopak

už se nemusíte omezovat předem definovanými funkcemi, FROGGATE bude fungovat tak, jak si přejete

Co firma, to jiné potřeby, které se nevejdou do možností běžných krabicových řešení.

Uvědomujeme si to, a proto, přestože máme spoustu předpřipravených vzorových řešení a modulů pro různé situace a procesy, jakýkoli z nich plně přizpůsobíme vašim potřebám tak, aby vám 100% vyhovoval.

A pokud modul pro vaše potřeby nemáme, vyvineme ho – vám na míru a za zlomek nákladů běžného vývoje.

Vývoj na míru za zlomek času i nákladů

I složité procesy zvládáme vyřešit řádově rychleji a levněji než při klasickém vývoji

Potřebujete systém pro specifické potřeby? Na FROGGATE lze vystavět prakticky cokoli a rádi vám s tím pomůžeme.

Podívejte se na případové studie vývoje na míru pro naše klienty:

Poroste s vámi

udržíme tempo s růstem vaší firmy a vždy se přizpůsobíme vašim aktuálním potřebám.

Každá velká firma byla jednou malá. Ve FROGGATE si to uvědomujeme, a proto přinášíme variabilní řešení, které se vždy přizpůsobí vašim aktuálním potřebám.

Potřebujete upravit stávající systém? Nové funkce na míru? Zařadit do systému novou firemní agendu? Pomůžeme vám s tím.

Nahradí desítky aplikací a systémů

a integruje data z těch, které nahradit nechcete. Vše za jednu cenu.

CRM, to-do aplikace, fakturační systém, skladová evidence, knihy jízd, správa vozového parku a mnoho dalšího. FROGGATE zvládne to, na co jste doteď potřebovali několik systémů, aplikací a tabulek.

Data z aplikací a systémů, které nahradit nechcete, plně integrujeme do FROGGATE, a budete tak moci celou firmu efektivně řídit z jednoho místa.

Co když už systém mám?

To vůbec nevadí, na tuto situaci jsme připraveni. Do FROGGATE importujeme pouze základní data z vašeho stávajícího řešení (např. objednávky a skladové položky). V rámci FROGGATE nastavíme potřebné automatizace a vy budete využívat pouze ty moduly, které vám budou vyhovovat.

Jak to může celé fungovat?

Jak bude FROGGATE a správa vašeho e-shopu na něm fungovat, určujete vy.
Celý systém se přizpůsobí vašim potřebám i postupům.

Pojďme se ale podívat na několik příkladů toho, jak to může vypadat.


Objednávání u dodavatelů a příjem zboží

  1. nastavíte si minimální množství zboží, které chcete držet skladem
  2. FROGGATE na základě minimálních množství hlídá podstavy, a vytváří objednávky u dodavatele
  3. pokud dodavatel vyžaduje objednávky v konkrétním formátu (PDF, Excel apod.) FROGGATE vytvoří objednávku v tomto formátu. Jedním kliknutím ji pak můžete přímo ze systému odeslat dodavateli.
  4. pokud je potřeba objednávky například v XML nebo CSV importovat do systému dodavatele, FROGGATE automaticky vytvoří soubor pro import
  5. k objednávce se vygeneruje příjemka, která čeká, než dorazí zboží. Pokud zboží nepřichází, automatické upozornění vám dá vědět, že je něco špatně.
  6. jakmile zboží dorazí, naskenujete ho čtečkou, a do FROGGATE se propíší přijaté počty. Snadno tak můžete zkontrolovat, jestli přijaté počty sedí s objednávkou a příjemkou.
  7. pokud vše sedí, zboží můžete zaskladnit do regálů – pomocí čtečky, která vám říká, na jaké pozice zboží patří
  8. příjemka se propíše k faktuře přijaté, čímž se zjednoduší a urychlí proces jejího schválení

Expedice objednávek

  1. objednávky pravidelně automaticky importujeme z vašeho e-shopu
  2. zákazníkovi odchází automatický e-mail dle vlastních pravidel – např. potvrzení objednávky
  3. pokud objednávka splňuje vámi definovaná pravidla pro automatickou expedici, FROGGATE ji rovnou přesune k vyexpedování
  4. objednávky které nesplňují pravidla se přesunou do sekce k ručnímu zpracování
  5. objednávku zabalíte pomocí balicího pracoviště, které vám poskytneme. Při balení skenujete produkty, aby byla jistota, že v balíku odchází přesně ty produkty, které jsou v objednávce.
  6. data o objednávce se se odešlou přepravci a z tiskárny automaticky vyjede přepravní štítek, který nalepíte na zásilku
  7. při expedici zákazníkovi automaticky odchází faktura a importuje se do účetnictví
  8. zákazníkovi odchází automatický e-mail dle vlastních pravidel – např. návod k zakoupeným produktům

Vrácení zboží (reklamace a vratky)

  1. při příjmu zásilky vyfotíte na pracovišti, které vám poskytneme, průvodní dopis nebo štítek a FROGGATE AI načte automaticky údaje o zákazníkovi a zvolí důvod vrácení
  2. v případě nadrozměrné zásilky ji zpracujete na samostatném pracovišti pomocí naší mobilní skladové aplikace
  3. reklamační pracovník dle předem definovaných scénářů rozhoduje, jakým způsobem se k reklamaci přistoupí
  4. zákazníkovi odchází automatické e-maily dle scénářů – např. způsob vyřešení reklamace nebo žádost o doplňující informace, k čemuž je možno využít funkcionalitu Akční tlačítka v e-mailech
  5. dle způsobu vyřešení reklamace se automaticky vygeneruje nová objednávka, dobropis nebo jakýkoli jiný scénář dle vašich preferencí

Přehledy

Správa provozu

Tento scénář platí pro případ, kdy spravujete celý e-shop, včetně expedice, ve FROGGATE.

  • Ve skladu na televizi běží dashboard s denníma informacema – např. kolik objednávek bylo zabalených, kolik jich zbývá zabalit, tržby, kdo nejrychleji balí, do kdy je nutné připravit zásilky pro každého přepravce
  • Pracovník v kanceláři ve vlastních přehledech kontroluje, zda je splněno vše, co je pro daný den naplánováno

Vyhodnocování dat

Tento scénář platí pro případ, kdy spravujete celý e-shop ve FROGGATE nebo v případě, kdy spravujete část e-shopu ve stávajícím e-shopovém řešení (např. expedici) a do FROGGATE se importují pouze objednávky k analýzám.

  • Pokud u zásilky hrozí nepřevzetí, obdržíte notifikaci, díky které můžete kontaktovat zákazníky a snížit náklady na nedoručené zásilky
  • Na úrovni dne sledujete důležitá data vašeho e-shopu – např.:
    • počet vyexpedovaných objednávek
    • počet reklamovaných objednávek
    • tržby
    • náklady na objednávky nebo zaměstnance
    • počet odpracovaných hodin
    • počet zaměstnanců ve skladu
  • Na úrovni měsíce sledujete ekonomické přehledy e-shopu – např.:
    • průměrná dlouhodobá hodnota zákazníka
    • průměrná doba zákazníků mezi objednávkama
    • tržby dle zákazníků / států / přepravců
    • průměrná hodnota objednávek
    • přehledy nejprodávanějšího zboží
    • přehledy aktuální hodnoty skladu a prodeje
    • počet nových unikátních zákazníků

… a jak bude FROGGATE sloužit vám?

FROGGATE není krabicové řešení – bude fungovat přesně tak, jak budete potřebovat právě vy.

Pojďme se nezávazně spojit, ukážeme vám, kde a jak vám ušetříme čas i peníze.

Chci ukázku zdarma

Proč FROGGATE?

Neprůstřelné zabezpečení

Data šifrujeme, zálohujeme do oddělených lokalit a neustále systém testujeme.

Dlouhodobé zkušenosti

Vývoji firemních systémů se věnujeme více než 10 let, proto umíme poradit a na každé vaše trápení vymyslet řešení.

Jsme v tom s váma

Práce u nás nekončí jednorázovou implementací, projekty budeme společně nadále rozvíjet.

Rychlá implementace

Systém nasadíme řádově za několik hodin či dní podle rozsahu vašich potřeb.

Výhodná cena

Díky propojování existujících modulů a funkcí vás částka na faktuře za finální řešení potěší.

Neustálý vývoj

Systém používáme v našich vlastních firmách i my sami, proto ho neustále zdokonalujeme.

Uživatelská podpora

Pomůžeme, poradíme, vyřešíme, přijedeme, ukážeme, zavoláme, vysvětlíme.

Otevřené API

Napojíme vaše stávající systémy anebo vytvoříme vlastní rozšíření.

Komplexní systém

Jsme tady pro malé i velké – od jednoduché elektronizace dokumentů, až po rozsáhlé projekty.

EXPORTUJEME
PROPOJUJEME
NAPOJUJEME

Umožníme vám snadno propojit různé systémy, které používáte. Data můžete importovat do FROGGATE, transformovat je pomocí připravených automatizací a exportovat je do dalších systémů.

PŘESVĚDČTE SE NA VLASTNÍ OČI

Pojďme probrat vaše potřeby a současné problémy, a my vám ukážeme, jak je FROGGATE dokáže vyřešit. Nezávazně a zdarma.

MODULY PRO E-COMMERCE PROJEKTY

Máme připravené moduly, ale na začátku spolupráce vám je přizpůsobíme na míru tak, aby vám plně vyhovovaly. Pokud vám nějaký bude chybět, vyvineme ho.

Něco vám tady chybí?

Vytvoříme vám modul na míru!

Vytvoříme vám libovolný modul dle vašich specifikací a napojíme jej na stávající systém. Ať už se jedná o jednoduchý systém pro evidenci jakékoli agendy nebo komplexní systém pro řízení výroby nebo logistických procesů.

Kontaktujte nás